Pages

Saturday, August 6, 2011

first day nak berblogging... poyo betoi.. hahahaha

Assalamualaikum...

Dari title aku nmpak sangatla bertapa poyonya aku nak join bloging ni.. hehehe
Terpengaruh dengan my sister Chenta Hati Paah.. Asyik dok tayang2 blog dia tu.. jeles pun ada gak.. 
tgk blog dia cantik2.. sekali teringin daa... hehehe
Selalunya aku ni just silent blog jer... asyik terjah menerjah blog org.. Suka dengan gaya penulisan diorang tu. Macam 2 citer ada. Aku suka kalau bab2 nak menerjah ni.. hehehe.. Mcm Karam Singh Walia la plk.. hehe.. Kadang2 terfikir .. confius pun ada.. camna la banyak betoi idea diorang nak cantikkan blog.. pastu story macam2 bagai. hehehe.. chaiyok2..  Kalau aku.. erm.. ntahla.. klu rajin aku hapdetla blog ni.. kalau malaih.. hehehe.. sendiri mau ingat aaa...
ok.. now lets go... hahaha...

No comments:

Post a Comment