Pages

Saturday, September 10, 2011

Raya 2011.

Hehehe.. Raya dah masuk ari ke 10.. Baru ada masa nak taip entry horey2 ari raya.. muahaha..
Apa ek... ala xdak yg special pun.. Macam ari raya yang sebelum2 ni jugak .. tapi bestla Syawal kan ker setahun sekali... hehehe.. Tahun ni jugak aku x miss puasa ... oppss... aku x peknen tau.. hehehe


Raya tahun ni macam biasala.. raya first di umah mertua.. suasana tu simple2 ja tak macam raya disebelah family aku.. riuh rendah macam nak pecah umah dgn adik beradik aku.. padahal bukannya ramai sgt pun.. Kami 5 beradik ja..  hahaha.. tapi xpa..  beraya kat mana2 pun sama kan.. dua2 family kita.. happy2 kan diri. Menu hari raya aku tahun ni.. bihun tomyam.. first n second raya... kekeke.. rajinla sangat.. okla.. just untuk tetamu yang datang.. Tapi rata2 tetamu yang datang memuji keenakan tomyam aku.. siap suruh buka kedai lagi.. uih x sanggup den.. hahaha... Lagipun masak yang tu saja aku power pun... :) yang lain2 hampeh..
Kuih raya adala buat 4 jenis.. seumur hidup aku.. tahun nila tahun yang paling bersejarah bagi aku.. kekeke...tak pernah2 aku buat kuih raya sampai 4 jenis.. hehehe.. paling koman pun 2 jenis .. tu pun raya tahun lepas pya.. semua ni berjangkit dengan kawan2 di ofis la.. rajin bagi semangat n bagi resepi untuk aku try.. walaupun first2 buat xjadi.. tapi alah bisa tegal biasa.. menjadi akhirnya.. sedapp.. ngeh2... Kredit untuk kwn2 yang aku yang baik hati.. Thanks Linda, Kak Wati, Uma n Kak Ida.. Nanti kita buat bisness tut.. tut... sama2 ya... hehehe..


Opps... Rasanya x terlewat untuk aku ucapkan Minal Aidil Walfaizin.. Mohon Maaf zahir batin andai ada kekasaran n tersilap kata.. Aku cuma insan biasa .. x lekang dari kesilapan ya x..


Gambar x byk sgt pun... layan jer la.. ngeh2..




Anak- anak siap untuk kutip duit raya.. hehehe.. Taja, Danish n Cousin Ika,


Our New Niece.. Baby Damia with maktok, makcu, maklong n cousins.


Bersama adik aku yang ngek... Chenta Hati Paah.. hahaha

. HoReY.. Ari RayA 2011..





No comments:

Post a Comment